შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი - თამარ კასრაძე
კლასი - IX
საგანი - სამოქალაქო
განათლება
|
|
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი
|
- რამდენი შემაჯამებელი
ჩატარდა
2014-2015 სასწავლო წელს?
~ 5 შემაჯამებელი სამუშაო
ჩა
ჩაწერეთ
ჩატარებული სამუშაოს თარიღები:
/----------/ ; /----------/ ; /----------/ ; /----------/ ; /----------/ .
- ესგ
საგნობრივი სტანდარტის რომელ
შედეგებზე/შედეგებზე
გადის ეს
შემაჯამებელი დავალებები?
მოქ.IX.2. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს საკუთარი ადგილი და მნიშვნელობა საზოგადოებაში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ზნეობას, ზრდილობასა
და დისციპლინას უკავშირებს ადამიანისა და საზოგადოების კეთილდღეობას, აანალიზებს
მათ როლსა და მნიშვნელობას საზოგადოების
განვითარებისათვის/ქმედუნარიანობისათვის;
·
აანალიზებს
საზოგადოებაში მოქცევის მოტივებს (მაგ.
სასჯელის შიში, ჯილდო/სარგებელი, სხვათა მოწონება/კონფორმიზმი, კანონმორჩილება,
სინდისის კარნახი და ა.შ.);
·
განასხვავებს მორალურ
არჩევანსა და ქცევას საზოგადოებრივი ზეწოლით განხორციელებული არჩევანისა და
ქცევისაგან;
მოქ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია პიროვნებისა
და საზოგადოებისათვის მნიშვნელობის გააზრებით მისდიოს ცხოვრების ჯანსაღი წესს.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
განასხვავებს
ჯანსაღ და არაჯანსაღ საკვებს, მსჯელობს ჯანსაღი საკვების მნიშვნელობაზე ადამიანის/საზოგადოების
კეთილდღეობისა და მდგრადი განვითარებისათვის;
ა აღწერს თამბაქოს მოხმარებასთან დაკავშირებულ რისკებს და ასაბუთებს მათ მავნე გავლენას ადამიანის
ჯანმრთელობასა და საზოგადოების კეთილდღეობაზე;
- რა ტიპის
შემაჯამებელი სამუშაოები
ჩატარდა?
ტესტური (ღია და დახურული
დავალებებილებიი, ცხრილები)
ზეპირი
- რამდენია
- რამდენია თითოეული შემაჯამებლის
საშუალო ქულა?
10 ქულა
- რა ტიპის
აქტივობების დაძლევა
გაუჭირდა მოსწავლეთა
უმრავლესობას ამა
თუ იმ
შემაჯამებელი სამუშაოს
დროს?
D
დasabuTeba ,argumentirebuli msjeloba.
|
შეჯამება
|
ესგ
შესაბამის შედეგებთან მიმართებაში, როგორ შეიძლება შეფასდეს შემაჯამებელი
სამუშაოების დაგეგმვის, განხორციელებისა და
შეფასების პროცესი?
|
რეკომენდაციები
|
რა არის ამ შემაჯამებელი
სამუშაოების ძლიერი მხარე?
დამოუკიდებლად მუშაობა ,მოსწავლის
ცოდნის გაგება ,თუ როგორ იცის
ესა თუ ის თემა ,რა წინარე ცოდნა აქვს და როგორ გადმოგვცემს არსებულ ცოდნას.
რა არის გასაუმჯობესებელი ამ
შემაჯამებელ სამუშაოებში?
არგუმენტების დასაბუთება და დროის
ლიმიტი.
|
1
შემაჯამებელი
|
2
შემაჯამებელი
|
3
შემაჯამებელი
|
4
შემაჯამებელი
|
5
შემაჯამებელი
|
|
ჩატარების დრო
|
|||||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
8 ქულა | 8 ქულა | 8 ქულა | 8 ქულა | 8 ქულა |
სტანდარტის რომელ შედეგებზე/შედეგებზე
გადის ეს შემაჯამებელი
|
ზნეობას, ზრდილობასა და დისციპლინას უკავშირებს ადამიანისა და
საზოგადოების კეთილდღეობას, აანალიზებს მათ როლსა და მნიშვნელობას საზოგადოების
განვითარებისათვის/ქმედუნარიანობისათვის;
|
აანალიზებს საზოგადოებაში მოქცევის მოტივებს (მაგ. სასჯელის შიში, ჯილდო/სარგებელი, სხვათა მოწონება/კონფორმიზმი,
კანონმორჩილება, სინდისის კარნახი და ა.შ.);
|
განასხვავს მორალურ არჩევანსა და ქცევას საზოგადოებრივი ზეწოლით
განხორციელებული არჩევანისა და ქცევისაგან;
|
აღწერს თამბაქოს მოხმარებასთან დაკავშირებულ რისკებს და ასაბუთებს მათ მავნე გავლენას ადამიანის ჯანმრთელობასა და საზოგადოების
კეთილდღეობაზე;
|
აანალიზებს საზოგადოებაში მოქცევის მოტივებს (მაგ. სასჯელის შიში, ჯილდო/სარგებელი, სხვათა მოწონება/კონფორმიზმი, კანონმორჩილება,
სინდისის კარნახი და ა.შ.);
|
შენიშვნა :
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი - თამარ კასრაძე
კლასი - X
საგანი - სამოქალაქო
განათლება
|
|
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი
|
- რამდენი შემაჯამებელი
ჩატარდა
2014-2015 სასწავლო წელს?
~ 5
შემაჯამებელი სამუშაო
ჩა
ჩაწერეთ
ჩატარებული სამუშაოს თარიღები:
/----------/ ; /----------/ ; /----------/ ; /----------/ ; /----------/ .
- ესგ
საგნობრივი სტანდარტის რომელ
შედეგებზე/შედეგებზე
გადის ეს
შემაჯამებელი დავალებები?
მოქ.X.6. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს
მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მოქ.X.9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს საქართველოში თვითმმართველობისა
და სახელმწიფო მმართველობის სისტემის განვითარების პროცესი.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- რა ტიპის
შემაჯამებელი სამუშაოები
ჩატარდა?
ტესტური (ღია და დახურული
დავალებებილებიი, ცხრილები)
ზეპირი
- რამდენია თითოეული შემაჯამებლის
საშუალო ქულა?
10 ქულა
- რა ტიპის
აქტივობების დაძლევა
გაუჭირდა მოსწავლეთა
უმრავლესობას ამა
თუ იმ
შემაჯამებელი სამუშაოს
დროს?
dasabuTeba ,argumentirebuli msjeloba.
,
|
შეჯამება
|
ესგ
შესაბამის შედეგებთან მიმართებაში, როგორ შეიძლება შეფასდეს შემაჯამებელი
სამუშაოების დაგეგმვის, განხორციელებისა და
შეფასების პროცესი?
|
რეკომენდაციები
|
რა არის ამ შემაჯამებელი
სამუშაოების ძლიერი მხარე?
დამოუკიდებლად მუშაობა ,მოსწავლის ცოდნის გაგება ,თუ როგორ იცის ესა თუ ის თემა ,რა წინარე ცოდნა აქვს და როგორ გადმოგვცემს არსებულ ცოდნას.
რა არის გასაუმჯობესებელი ამ
შემაჯამებელ სამუშაოებში?
არგუმენტების დასაბუთება და დროის
ლიმიტი.
|
შენიშვნა :
No comments:
Post a Comment