სსსმ მოსწავლის თემატური გეგმა და საჭირო რესურსები





ქსნის საჯარო სკოლის IX კლასის სსსმ მოსწავლის ...
თემატური გეგმა და საჭირო რესურსები
საგანი- სამოქალაქო განათლება
პედაგოგი: თამარ კასრაძე




#
თემა და მასში შემავალი საკითხები
თემის მიზანი
სსსმ მოსწავლისთვის გაკვეთილზე შასასრულებები აქტივობები და მეთოდები
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
რესურსები
შეფასების სისიტემა



პიროვნული განვითარება
v  პიროვნების არსი












v  პიროვნული 
თვისებები
v  მისწრაფებები
v   პიროვნების შესაძლებლობები.
v   ჩამოთვალოს საკუთარი თვისებები
v  ინტერესები.

















მდგრადი განვითარება
საზოგადოებისათვის მნიშვნელოვანი ასპექტების
გაცნობა .





















ცხოვრების ჯანსაღ  წესთან დაკავშირებით.

v  ჯანსაღი ცხოვრების არის მნიშვნელობის გაცნობა და  გაგება

v  ჯანსაღი საკვები




v  მავნე ჩვევები და ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრება
აღნიშნული საკითხი ხელსშეუწყობს მოსწავლეს შეისწავლოს და დაიმახსოვროს ადამიანის უფლებები ;მისი მნიშვნელობა,შემდგომ  მიღებული ცოდნა გამოიყენოს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.


არესბული საკითხების გაცნობით ჩამოთვლის ადამიანის გრძნობებს, ემოციებს, თვისებებს და დადებით-უარყოფით  თვალსაზრისით;
მონაწილეობს საკლასო აქტივობებში.
ჩამოთვალოს რა მისწრაფებები შეიძლება ჰქონდეს ადამიანს; ჩამოთვალოს რა თვისებები და ინტერესები გააჩნია მას;რა არის მნიშვნელოვანი მისთვის ცხოვრებაში.





მარტივი სიტყვებით საუბრობს  ოჯახზე, როგორც ადამიანის ძირითად გარემოზე.

 ეცნობა ოჯახში პასუხისმგებლობების განაწილების საკითხს და  ჩამოთვლის საკუთარ პასუხისმგებლობებს;














ეცნობა ჯანსაღ და არაჯანსაღ საკვებს,   ისმენს ინფორმაციას ჯანსაღი საკვების მნიშვნელობაზე ადამიანის/საზოგადოების კეთილდღეობისა და მდგრადი განვითარებისათვის;
მონაწილეობს მეწყვილესთან ერთად  პრეზენტაციასა  და ჯგუფურ მუშაობაში .



ეცნობა ჯანსაღი ცხოვრების წესს;მავნე ჩვევების მავნებლობას. არაჯანსაღ საკვებს,   ისმენს ინფორმაციას ჯანსაღი წესის  მნიშვნელობაზე ადამიანის/საზოგადოების კეთილდღეობისა და მდგრადი განვითარებისათვის;
მონაწილეობს მეწყვილესთან ერთად  პრეზენტაციასა 
სსსმ მოსწავლე მონაწილეობს გონებრივ იერიშში და გამოთქვავს ვარაუდს ადამიანის ,პიროვნების უფლებების შესახებ. სსსმ მოსწავლეს ეკითხება მასწავლებელი :
რის  უფლება გაქვს შენ?






სსსმ მოსწავლე უყურებს ვიდეო რგოლს ; წინასწარ შედგენილი რესურსების და სქემებით  გამოხატავს  საკუთარ აზრს,გრძნობებს,თვისებებს და ემოციას.სიცილაკებიდან ამოიცნობს დადებით და უაროფით ემოციებს. ვიდეო-რგოლში ასახული სიუჟეტზე მარტივი სიტყვებით აკეთებს კომენტარებს.
















სსსმ მოსწავლე მონაწილეობს  ჯგუფურ მუშაობაში .

 მეგობრებთან ერთად ამოიცნობს აღნიშნულ ჯგუფისთვის განთავსებულ სამუშაოს.

ფოტოს იდეის ამოცნობისას გამოხატავს საკუთარ აზრს.სსსმ მოსწავლე მოცემული ტექსტიდან  კითხულობს რომელიმე კონკრეტულ მარტივ წინადადებას ან იმეორებს მასწავლებლის,თანაკლასელის მიერ ამოკითხულს.





ჯგუფის წევრებს შორის არის კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო,სსსმ მოსწავლე ვიზუალური ფოტოების (სიცილაკების) მეშვეობით აფასებს თვითშეფასების სისტებით  საკუთარ ჩართულობას გაკვეთილზე.


           

სსსმ მოსწავლე უყურებს ვიდეო რგოლს ; წინასწარ შედგენილი რესურსების და სქემებით  გამოხატავს  საკუთარ აზრს. სსსმ მოსწავლე ვიზუალური ფოტოების (სიცილაკების) მეშვეობით აფასებს თვითშეფასების სისტებით  საკუთარ ჩართულობას გაკვეთილზე.

აღნიშნული საკითხი ხელსშეუწყობს მოსწავლეს შეისწავლოს და დაიმახსოვროს ადამიანის უფლებები ;მისი მნიშვნელობა,შემდგომ  მიღებული ცოდნა გამოიყენოს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.




არესბული საკითხების გაცნობით ჩამოთვლის სსსმ მოსწავლე შეძლებს კომუნიკაციის დამყარებას მეგობრებთან,თანაკლასელებთან. ეცოდინება ადამიანის გრძნობების, ემოციების, თვისებებს და დადებით-უარყოფით  თვალსაზრისით;
შეძლებს გაიგოს რა მისწრაფებები შეიძლება ჰქონდეს ადამიანს; ჩამოთვალოს რა თვისებები და ინტერესები გააჩნია მას; რა არის მნიშვნელოვანი მისთვის ცხოვრებაში.
სახელმძღვანელო; ფერადი ბარათები და სქემები








სახელმძღვანელო; ფერადი ბარათები და სქემები;
ვიდეო-რგოლები

განმავითრებელი კომენტარი
კლასსი ჩართულობის რუბრიკა









განმავითრებელი კომენტარი
კლასსი ჩართულობის რუბრიკა


განმავითრებელი კომენტარი











გაცნობა საზოგადოებისათვის მნიშვნელოვანი ასპექტებს.
ისაუბრებს   ოჯახზე, როგორც ადამიანის ძირითად გარემოზე.
გაეცნობა ოჯახში პასუხისმგებლობების განაწილების საკითხს და  ჩამოთვლის საკუთარ პასუხისმგეებლობებს






გაეცნობა ჯანსაღ და არაჯანსაღ საკვებს,   მოისმენს ინფორმაციას  და აუმაღლდება ცნობიერება ჯანსაღი საკვების მიმართ.









გაეცნობა ჯანსაღ და არაჯანსაღ ცხოვრების წესს,   მოისმენს ინფორმაციას  და აუმაღლდება ცნობიერება ჯანსაღი წესის მიმართ.
სახელმძღვანელო; ფერადი ბარათები და სქემები;











სახელმძღვანელო; ფერადი ბარათები და სქემები;










სახელმძღვანელო; ფერადი ბარათები და სქემები;
ვიდეო-რგოლები
განმავითრებელი კომენტარი
კლასსი ჩართულობის რუბრიკა












განმავითრებელი კომენტარი
კლასსი ჩართულობის რუბრიკა









განმავითრებელი კომენტარი
კლასსი ჩართულობის რუბრიკა


















~



No comments:

Post a Comment