შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი

        შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში


პედაგოგი -         თამარ  კასრაძე
კლასი -           IX
საგანი -   სამოქალაქო  განათლება
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი
- რამდენი შემაჯამებელი ჩატარდა  2014-2015  სასწავლო წელს?
~         5 შემაჯამებელი სამუშაო
ჩა
ჩაწერეთ ჩატარებული სამუშაოს  თარიღები:
/----------/ ;   /----------/ ;    /----------/ ;   /----------/ ;    /----------/ .

ესგ საგნობრივი სტანდარტის რომელ შედეგებზე/შედეგებზე გადის ეს შემაჯამებელი დავალებები?

   მოქ.IX.2. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს საკუთარი ადგილი და მნიშვნელობა საზოგადოებაში.

შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      ზნეობას, ზრდილობასა და დისციპლინას უკავშირებს ადამიანისა და საზოგადოების კეთილდღეობას, აანალიზებს მათ როლსა და მნიშვნელობას საზოგადოების განვითარებისათვის/ქმედუნარიანობისათვის;
·      აანალიზებს საზოგადოებაში მოქცევის მოტივებს (მაგ. სასჯელის შიში, ჯილდო/სარგებელი, სხვათა მოწონება/კონფორმიზმი, კანონმორჩილება, სინდისის კარნახი და ა.შ.);
·      განასხვავებს მორალურ არჩევანსა და ქცევას საზოგადოებრივი ზეწოლით განხორციელებული არჩევანისა და ქცევისაგან;

მოქ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია  პიროვნებისა და საზოგადოებისათვის მნიშვნელობის გააზრებით მისდიოს ცხოვრების ჯანსაღი  წესს.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         განასხვავებს ჯანსაღ და არაჯანსაღ საკვებს, მსჯელობს ჯანსაღი საკვების მნიშვნელობაზე ადამიანის/საზოგადოების კეთილდღეობისა და მდგრადი განვითარებისათვის;
ა      აღწერს თამბაქოს მოხმარებასთან დაკავშირებულ რისკებ და ასაბუთებს მათ მავნე გავლენას ადამიანის ჯანმრთელობასა და საზოგადოების კეთილდღეობაზე;
        რა ტიპის შემაჯამებელი სამუშაოები ჩატარდა?
          ტესტური (ღია  და დახურული  დავალებებილებიი, ცხრილები)
            ზეპირი
   რამდენია 
   რამდენია თითოეული შემაჯამებლის საშუალო ქულა?
           10 ქულა
-       რ ტიპის აქტივობების დაძლევა გაუჭირდა მოსწავლეთა უმრავლესობას ამა თუ იმ შემაჯამებელი სამუშაოს დროს?
D   asabuTeba ,argumentirebuli msjeloba.
შეჯამება
ესგ შესაბამის შედეგებთან მიმართებაში, როგორ შეიძლება შეფასდეს შემაჯამებლი სამუშაოების დაგეგმვის, განხორციელებისა და შეფასების პროცესი?
რეკომენდაციები
რა არის ამ შემაჯამებელი სამუშაოების ძლიერი მხარე?
დამოუკიდებლად მუშაობა  ,მოსწავლის  ცოდნის გაგება ,თუ როგორ იცის  ესა თუ ის თემა ,რა წინარე ცოდნა აქვს და  როგორ გადმოგვცემს არსებულ ცოდნას.
რა არის გასაუმჯობესებელი ამ შემაჯამებელ სამუშაოებში?
   არგუმენტების დასაბუთება და დროის ლიმიტი.





1
შემაჯამებელი
2
შემაჯამებელი
3
შემაჯამებელი
4
შემაჯამებელი
   5
შემაჯამებელი
ჩატარების დრო
კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
8 ქულა 8 ქულა 8 ქულა 8 ქულა 8 ქულა
სტანდარტის რომელ შედეგებზე/შედეგებზე გადის ეს შემაჯამებელი
ზნეობას, ზრდილობასა და დისციპლინას უკავშირებს ადამიანისა და საზოგადოების კეთილდღეობას, აანალიზებს მათ როლსა და მნიშვნელობას საზოგადოების განვითარებისათვის/ქმედუნარიანობისათვის;

აანალიზებს საზოგადოებაში მოქცევის მოტივებს (მაგ. სასჯელის შიში, ჯილდო/სარგებელი, სხვათა მოწონება/კონფორმიზმი, კანონმორჩილება, სინდისის კარნახი და ა.შ.);
განასხვავს მორალურ არჩევანსა და ქცევას საზოგადოებრივი ზეწოლით განხორციელებული არჩევანისა და ქცევისაგან;
აღწერს თამბაქოს მოხმარებასთან დაკავშირებულ რისკებ და ასაბუთებს მათ მავნე გავლენას ადამიანის ჯანმრთელობასა და საზოგადოების კეთილდღეობაზე;
აანალიზებს საზოგადოებაში მოქცევის მოტივებს (მაგ. სასჯელის შიში, ჯილდო/სარგებელი, სხვათა მოწონება/კონფორმიზმი, კანონმორჩილება, სინდისის კარნახი და ა.შ.);




შენიშვნა :
        შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში


პედაგოგი -         თამარ  კასრაძე
კლასი -           X
საგანი -   სამოქალაქო  განათლება
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი
- რამდენი შემაჯამებელი ჩატარდა  2014-2015  სასწავლო წელს?
~         5 შემაჯამებელი სამუშაო
ჩა
ჩაწერეთ ჩატარებული სამუშაოს  თარიღები:
/----------/ ;   /----------/ ;    /----------/ ;   /----------/ ;    /----------/ .

ესგ საგნობრივი სტანდარტის რომელ შედეგებზე/შედეგებზე გადის ეს შემაჯამებელი დავალებები?

   მოქ.X.6. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ახასიათებს საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობების პირობებს და უკავშირებს მრავალფეროვნების ნიშნებს;
  • აკავშირებს თანასწორობის პრინციპსა და ურთიერთობათა სამართლიანობის ნორმებს ერთმანეთთან;
  •  ხსნის, თუ რატომ ევალება პიროვნებას კანონის დაცვა; აღწერს და აფასებს იმ საშიშროებას, რაც მოსდევს არაკანონიერ მოქმედებას;

    მოქ.X.9. მოსწავლეს შეუძლია   გაანალიზოს საქართველოში თვითმმართველობისა და სახელმწიფო მმართველობის სისტემის განვითარების პროცესი.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ომელიმე სამართალდამცავი სახელმწიფო ორგანოს (მაგ: პოლიცია, სასამართლო, სახალხო დამცველი ან სხვა) ან საზოგადოებრივი ორგანიზაციის მაგალითზე განიხილავს მათ უფლებამოსილებას, დანიშნულებას (ან მიზნებს) და საქმიანობას მართლწესრიგის დაცვაში; აფასებს არსებული პრაქტიკის ნაკლოვან და წარმატებულ მხარეებს;
  • დროის სკალაზე აღნიშნავს საქართველოს სახელმწიფო მმართველობის განვითარებისთვის რამდენიმე (3-5) მნიშვნელოვან მოვლენას; მსჯელობს თითოეული მოვლენით გამოწვეულ შედეგებზე; ავლებს პარალელებს იმავე პერიოდის სხვა სახელმწიფოებთან (მაგ.: მეზობელი ქვეყნები, ევროპა, ახლო აღმოსავლეთი, აღმოსავლეთ აზია ან ამერიკა);
  • მსჯელობს საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკისა და I კონსტიტუციის მნიშვნელობაზე თანამედროვე ქართული სახელმწიფოსთვის; ასახელებს კონსტიტუციური მემკვიდრეობითობის დამადასტურებელ ფაქტებს და აანალიზებს ცვლილებებს (მაგ.: სახელმწიფო მოწყობა, მმართველობა, საარჩევნო სისტემა და ა.შ.); ავლენს საკუთარ დამოკიდებულებას მომხდარი ცვლილებების მიმართ;
  • საქართველოს მოქმედი კონსტიტუციის განხილვისას მსჯელობს მისი მიღების წინაპირობებსა და შედეგებზე; საკუთარ მოსაზრებებს ჩამოწერს ცხრილის სახით;
  • ასაბუთებს თვითმმართველობის განვითარების მნიშვნელობას საქართველოს სახელმწიფოსათვის;
        რა ტიპის შემაჯამებელი სამუშაოები ჩატარდა?
          ტესტური (ღია  და დახურული  დავალებებილებიი, ცხრილები)
            ზეპირი
   რამდენია თითოეული შემაჯამებლის საშუალო ქულა?
           10 ქულა
-       რ ტიპის აქტივობების დაძლევა გაუჭირდა მოსწავლეთა უმრავლესობას ამა თუ იმ შემაჯამებელი სამუშაოს დროს?
   dasabuTeba ,argumentirebuli msjeloba.
,
შეჯამება
ესგ შესაბამის შედეგებთან მიმართებაში, როგორ შეიძლება შეფასდეს შემაჯამებლი სამუშაოების დაგეგმვის, განხორციელებისა და შეფასების პროცესი?
რეკომენდაციები
რა არის ამ შემაჯამებელი სამუშაოების ძლიერი მხარე?
 დამოუკიდებლად მუშაობა  ,მოსწავლის  ცოდნის გაგება ,თუ როგორ იცის  ესა თუ ის თემა ,რა წინარე ცოდნა აქვს და  როგორ გადმოგვცემს არსებულ ცოდნას.


რა არის გასაუმჯობესებელი ამ შემაჯამებელ სამუშაოებში?
არგუმენტების დასაბუთება და დროის ლიმიტი.

1
შემაჯამებელი
2
შემაჯამებელი
3
შემაჯამებელი
4
შემაჯამებელი
  5
შემაჯამებელი
ჩატარების დრო


კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

7 ქულა
7 ქულა 7 ქულა 7 ქულა 8 ქულა
სტანდარტის რომელ შედეგებზე/შედეგებზე გადის ეს შემაჯამებელი
საქართველოს მოქმედი კონსტიტუციის განხილვისას მსჯელობს მისი მიღების წინაპირობებსა და შედეგებზე; საკუთარ მოსაზრებებს ჩამოწერს ცხრილის სახით;
საქართველოს მოქმედი კონსტიტუციის განხილვისას მსჯელობს მისი მიღების წინაპირობებსა და შედეგებზე; საკუთარ მოსაზრებებს ჩამოწერს ცხრილის სახით;  
აკავშირებს თანასწორობის პრინციპსა და ურთიერთობათა სამართლიანობის ნორმებს ერთმანეთთან;

      ხსნის, რატომ ევალება პიროვნებას კანონიდაცვა; აღწერს და აფასებს იმ საშიშროებას, რაც მოსდევს არაკანონიერ მოქმედებას;ს

აკავშირებს თანასწორობის პრინციპსა და ურთიერთობათსამართლიანობის ნორმებს ერთმანეთთან;

ხსნის, თუ რატომ ევალება პიროვნებას კანონის დაცვა; აღწერს და აფასებს იმ საშიშროებას, რაც მოსდევს არაკანონიერ მოქმედებას;
ასაბუთებს თვითმმართველობის განვითარების მნიშვნელობას საქართველოს სახელმწიფოსათვის;

           





შენიშვნა :

No comments:

Post a Comment